Warunki stosowania

Wszystkie nasze sprzedaże podlegają ogólnym warunkom obowiązującym na wszystkich naszych warunkach zakupu. Niektóre wyjątki mogą być wykonane dzięki wyjątkowemu odstępstwu

Opóźnienie w dostawie

Jeśli Twoje zamówienie jest spóźnione i nie otrzymałeś go na czas, jesteśmy do Twojej dyspozycji. W tym celu zobowiązujemy się do przeprowadzenia dochodzenia i wysłania zamówienia z powrotem szybko, jeśli to konieczne po kilku weryfikacjach.

Proszę pamiętać, że zgodnie z prawem mamy 4-6 tygodni na wszczęcie dochodzenia. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia 6 tygodni po wysłaniu, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Zobowiązujemy się do odesłania zamówienia bezpłatnie. Uwaga, żadne zwroty nie będą dokonywane.

Jeśli paczka ponownie zaginie, mamy rozwiązanie.Będziesz miał kredyt, wyślemy Ci kredyt na kwotę Twojego zamówienia.

Jeśli Twoja paczka nie zaginie lub nie utknęła w urzędzie celnym, zostaniesz obciążony kosztami ponownej wysyłki paczki.

Zamów zwrot

Jeśli okaże się, że produkt nie pasuje do zamówienia, że występuje usterka itp., możesz zwrócić nam zamówienie w ciągu 1 tygodnia od daty wysłania zamówienia. Po upływie tego terminu nie będziemy w stanie wymienić produktów. Tylko gwarancja trwa od 6 do 12 miesięcy, w zależności od zakupionych produktów.

Oświadczenie o ochronie danych osobowych

Firma broderie-diamant.art może zbierać dane osobowe użytkownika wyłącznie w celach prywatnych. Twoje dane będą zawsze chronione. Chcemy szanować Twoją prywatność, dlatego w poniższych liniach wyjaśniamy, co stanie się z Twoimi danymi osobowymi.

Należy pamiętać, że możesz swobodnie odwiedzać nasz sklep internetowy bez przekazywania żadnych danych osobowych. Twoja wizyta pozostaje całkowicie anonimowa i nie będziemy w stanie cię zidentyfikować. Jeśli chcesz zostać zidentyfikowany, musisz założyć osobiste konto klienta i podać nam swoje dane kontaktowe. Informacje te będą wykorzystywane wyłącznie do kontaktowania się z Państwem w sprawie zamówienia lub w celu przekazania Państwu aktualnych ofert.

GWARANCJA

Gwarancja, którą oferujemy na nasze produkty, pochodzi od naszych dostawców.

W przypadku zgłoszenia roszczenia lub korzystania z gwarancji należy podać następujące informacje:

– wady użytkowe produktu

– data zakupu

– miejsce, w którym znajduje się wadliwy produkt

Mamy prawo zadać Państwu wszelkie pytania niezbędne do oceny Państwa problemu, a ewentualnie zająć się wymianą lub naprawą. Należy pamiętać, że możesz zostać poproszony o przesłanie zdjęć wadliwego produktu, aby rozpocząć procedurę gwarancyjną.

Jeśli zamówiony przez Ciebie przedmiot nie nadaje się już do wymiany lub nie jesteśmy w stanie przeprowadzić skutecznej naprawy, zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy za Twój produkt lub przesłania Ci kredytu o tej samej wartości.

Należy pamiętać, że nasza odpowiedzialność za produkty dotyczy wyłącznie awarii.Dlatego też wszelkie uszkodzenia nie są objęte gwarancją.

1/ Objęte umowną gwarancją

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na wypadek wszelkich możliwych usterek, jeśli problem wynika z materiału, produkcji lub projektu.

Wszelkie usterki ze strony kupującego, zużycie lub brak konserwacji nie są objęte konwencjonalną gwarancją.

2/ Spraw, aby gwarancja działała

haft-diamant.art zobowiązuje się do wymiany lub naprawy wadliwego produktu przez producenta lub serwis techniczny firmy.Koszt robocizny jest również objęty gwarancją.Należy pamiętać, że naprawa lub wymiana nie przedłuża gwarancji.

3/ Uszkodzone opakowanie

Jeżeli Twoja przesyłka dotarła do Ciebie w złym stanie, zachęcamy do nieprzyjmowania jej od przewoźnika.Wszystko, co musisz zrobić, to wyjaśnić nam swoją sytuację e-mailem, a następnie przeprowadzimy dochodzenie.Następnie Twoja paczka zostanie do Ciebie odesłana.Jeśli przyjmiesz uszkodzoną paczkę, przejmujesz odpowiedzialność za stan produktów znajdujących się w środku.

STAWKI
Ceny w katalogu są w euro i nie obejmują podatków. Prosimy o zapoznanie się z dodatkowymi kosztami, które mogą być dodatkowe. (Bank, cel, telewizja *niewyczerpująca lista*). Takie dodatkowe koszty ponoszą klienci. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen w dowolnym czasie. Jednakże cena, która znajduje się w katalogu w dniu zamówienia, będzie wyłącznie naliczana kupującemu. Wykazane ceny nie obejmują kosztów transportu.

1/ Ogólne warunki dostawy

Po podaniu adresu dostawy zobowiązujemy się wysłać Ci wszystkie produkty wymienione w Twoim ostatecznym zamówieniu.Po opłaceniu zamówienia, zostanie ono wysłane do Ciebie w ciągu dwóch dni roboczych.Twoja paczka dotrze do miejsca przeznaczenia w ciągu od 2 do 45 dni, w zależności od Twojej lokalizacji.Realizowane są także zamówienia międzynarodowe.Należy pamiętać, że czas dostawy od 2 do 45 dni rozpoczyna się w momencie wysłania zamówienia, a nie tylko jego zatwierdzenia.

Uwaga, gdy paczka jest w trakcie przygotowywania, całkowicie niemożliwe jest zmienienie jej adresu dostawy. Ponadto nie można jej anulować po wysłaniu. Termin rezygnacji musi zostać określony po dostarczeniu paczki. Wystarczy wysłać e-mail na ten adres kontakt@broderie-diamant.art. Nie . Jeśli chcesz anulować zamówienie przed wysłaniem, możesz to zrobić. Wystarczy skontaktować się z nami. W takim przypadku manipulacja jest całkowicie bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi kosztami anulowania zamówienia.

Należy pamiętać, że nasza firma wymaga, aby przekazać nam ważny numer telefonu, na którym można się z Tobą skontaktować. W przypadku braku numeru telefonu mamy prawo anulować zamówienie. Oczywiście, twój numer telefonu nie zostanie wykorzystany do prowadzenia poszukiwań, i nigdy nie zostanie przekazany firmom marketingowym. Nasze służby mogą skontaktować się z Tobą w celu sprawdzenia Twojego adresu.

POLITYKA POWROTU

Przed zwrotem produktów należy uzyskać zgodę. Jeśli zwrócicie nam przedmioty bez powiadomienia nas, nie będziemy mogli pokryć kosztów zwrotu.

Po otrzymaniu zamówienia masz tydzień na dokonanie wyboru między naprawieniem, zwrotem pieniędzy lub otrzymaniem zamówienia. Po upływie tego okresu obowiązuje gwarancja umowna. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, należy skontaktować się z naszym działem technicznym e-mailem w sekcji Kontakt ». broderie-diamant.art zastrzega sobie prawo do zadawania wszelkich pytań niezbędnych do zwrotu towaru.

Przed zwrotem produktów należy sprawdzić, czy są w oryginalnym stanie. Jesteś całkowicie odpowiedzialny za zwrot produktów i musisz ponieść koszty związane z tym. Aby uniknąć wszelkich sporów, zostaniesz poproszony o potwierdzenie przesyłki.

Po potwierdzeniu zwrotu nasz dział techniczny wyśle formularz, który należy wypełnić i dołączyć do paczki zwrotnej. Zwroty są dokonywane w naszym biurze w Shenzhen, którego adres można znaleźć w zwrotów. Od dnia wysłania paczki zwrotnej gwarancja zostanie wykorzystana.

Po otrzymaniu paczki zwrotnej nasz dział techniczny sprawdzi, czy produkty są objęte konwencjonalną gwarancją. Jeśli produkt nie spełnia wymogów, zostaniesz poinformowany bezpośrednio. Państwa paczka zostanie odesłana do Państwa w stanie, w którym jest, po zapłaceniu kwoty 15 € za koszty odesłania.

Wszystkie spłaty będą dokonywane w wysokości 85% w formie zwrotu i kredytu. Odliczamy 15%, aby móc pokryć koszty administracyjne i magazynowanie w naszych zakładach.

Należy zachować ostrożność, aby nie zarysować oznaczenia gwarancji na każdym produkcie. Jeżeli nie jest ona już widoczna, gwarancja nie może zostać uwzględniona.

1/ Problemy związane z produkcją lub dostawą

Jeśli okaże się, że produkt ma wady produkcyjne, należy o tym poinformować nas w okresie rezygnacji. Po sprawdzeniu przez nasze służby techniczne, możesz wtedy uruchomić swoją gwarancję.

2/ Produkt bez wad jakościowych

Jeśli chcesz zwrócić towar, który nie wykazuje wad jakościowych, również masz na to 7 dni od daty otrzymania.Następnie możesz zdecydować się na kredyt lub zwrot pieniędzy.Przypadek taki ma miejsce, gdy produkt nie spełnia oczekiwań.Produkt należy wówczas zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z akcesoriami.

3/ Możliwość naprawy

Może zdarzyć się, że produkt przestaje działać. Wystarczy poinformować nas e-mailem, abyśmy mogli dokonać zwrotu pod gwarancją. To wiąże się z opłatą w wysokości 15 €, aby twoje przedmioty mogły zostać następnie zwrócone do ciebie naprawione.

ŚRODKI PŁATNOŚCI I TARYFY

1/ Ceny

Wszystkie ceny w sklepie internetowym są w euro. broderie-diamant.art zastrzega sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie, bez uprzedzenia. W związku z tym wszystkie zamówienia będą również rozliczane w euro.

Ceny podane są bez podatku.

W przypadku zamówienia za granicą koszty mogą być dodatkowe do ogólnej ceny zamówienia. Wynika to między innymi z kosztów dostawy w zależności od kraju przeznaczenia.

2/ Warunki płatności

broderie-diamant.art oferuje jednorazową płatność:.

Całkowicie bezpieczny system umożliwia bezpieczne płatności.

GŁÓWNE SIŁY

Należy pamiętać, że haft-diamant.art nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie w przypadku działania siły wyższej: złej pogody, klęski żywiołowej, powodzi, pożaru, wypadku, problemów politycznych itp.